woensdag 22 januari 2014

i need a pro ana buddy (blog 45)

hey iedereen,
eerst en vooral wil ik zeggen hoe blij ik ben dat pro ana sites bestaan zodat wij ook lotgenoten kunnen vinden want we hebben elkaar nodig!
het is belangrijk dat we sterk blijven!
ik ben een tijd geleden gestart met afvallen maar mijn ouders waren erachter gekomen dus nu moet ik opnieuw beginnen :s 
wil er iemand mij helpen,
ik ben opzoek naar manieren waarbij ik het het langst vol kan houden, dus ik zoek mensen die mij en ik heb ook echt kan helpen, maar ik zoek ook iemand die zeg maar een soort ana voor me speelt, iemand die me uitscheld als ik teveel heb gegeten, ik heb eens iemand gelezen waarbij diegene zelf verplichte om zichzelf te snijden omdat ze het niet kon volhouden ik heb echt iemand nodig waar ik me aan kan optrekken om te laten zien dat ik wel sterk genoeg ben ... wil iemand mijn buddy zijn?
dit is mijn mail: liz.vdh@hotmail.be
en mijn blog is mlizandthisismystory.blogspot.be
misschien tot schrijfs

stay strong schatjes xx we kunnen dit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten