woensdag 28 augustus 2013

pro-ana armbandjes (blog 36)

hey hey,
ik had van ana een pro-ana armbandje moeten maken.
zodat ik altijd aan haar denk als ik (niet) eet en als ik sport.
zo kan ik er steun uit halen.
ik heb een rood gemaakt.
maar ik wil ook nog een groen, een oranje met wit en geel
xx Liz

Iedereen heeft vast wel gehoord over armbandjes die ana's dragen. Zodat andere ana's en mensen met een 
eetstoornis hun herkent. Maar dat het niet opvalt voor "gewone" mensen. Je kunt ze ook zelf maken, Ik heb 
mijn armbandje bij Bijou Brigitte gehaald ! In het rood. Dit zijn de betekenissen van de bepaalde kleuren : 

  • Rood: Ana
  • Paars: Mia
  • Groen : vasten op dit moment
  • zwart : snijden
  • blauw: Depressief
  • roze : ednos
  • Geel : Zelfmoord neigingen (vaak gedragen om hulp op te roepen)
  • Wit : familie lid van Si
  • oranje : Si'er
  • Oranje en wit : herstellen van Si
  • Regenboogkleuren: Gay, Lesbisch of bi
  • Turqoise: Overweight/Obese 
  • limoen groen : weed smoker
  • Wit en roze : Meth user
  • rood en zwart : herstellen van ana
  • Paars en zwart : herstellen van Mia
  • Blauw en zwart : herstellen van snijden
  • Zwart en groen: ednos herstellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten