woensdag 31 juli 2013

vakantie liefde (blog 18)

hey hey,
Back in Belgium!!!
ik ben voor een goeie week naar Italiƫ geweest ( het Gardameer- Limone)
het was er bloedheet 24h per dag minstens 35 graden,
en dan te bedenken dat we in een bijgebouw sliepen = 1km stijgen om naar het hoofdgebouw te gaan waar je kon eten en zwemmen enzo...
nu ik heb daar een jongen gezien omg ik was opslag verliefd.
het was een tweeling (een met blond en een met bruin haar)
die met bruin haar zag je al van mijlen ver dat het een player was...
maar die blonde...
hij probeerde wel stoer te doen tegenover zijn broer maar in werkelijkheid leek het me eerder een verlegen type.
die twee zaten mij dus non-stop (letterlijk) aan te kijken.
maar ik had alleen maar oog voor die blonde jongen...
uiteindelijk had zijn broer dat ook wel door en stopte hij met zo opvallend te kijken.
maar de blonde bleef doorgaan en na een paar dagen probeerde hij voor de eerste keer voorzichtig te glimlachen.
mijn hart sloeg over, en kreeg het zo warm zo iets had ik nog nooit mee gemaakt...
het duurde even voor ik besefte dat ik moest terug lachen, voor het te laat was.
zo hebben wij nog een paar dagen om de 5 min naar elkaar liggen lachen,
maar we waren jammer genoeg allebei te verlegen om naar elkaar toe te stappen.
ik was tot over mijn oren verliefd.
ik had nog nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht, maar dit veranderde mijn standpunt volledig.
maar toen moest ik vertrekken.
ik vind het vreselijk dat ik geen verdere contact heb gezocht en nu weet ik nix over hem.
en weer heb ik LuDuVuDu.
groetjes Liz



Geen opmerkingen:

Een reactie posten