zondag 16 juni 2013

gevoelloos (blog 7)

hey hey,
pfff ik word gek thuis,
ik en mijn zusje hebben examens, (mijn zusje (L) zit in het 6e leerjaar dus dat zijn van die examens om te kijken naar welke middelbare school je kan -> en ze moet dus nog veel geholpen worden met leren leren)
mama helpt haar daar vooral bij, en ze moet natuurlijk de was en de plas ook nog doen.
tja en papa, papa heeft zijn hobby (koersfietsen) dus als hij een rit gaat doen dan duurt dat al gauw (dit was gisteren het geval) 7 uur.
en als hij dan thuis komt is hij moe of wilt hij een pint gaan drinken.
en ondertussen heeft mama de hele dag gewerkt om ons huishouden draaiende te houden...

vandaag dus weer,
papa moest gaan 'los fietsen'. en mama wou eigenlijk gaan lopen maar (L) had veel fouten gemaakt in haar oefeningen dus moest ze haar weer gaan helpen.
maar mama werd het weer een beetje zat dat papa weg ging en 'niks' in het huishouden doet.
en ze hadden weer ruzie, ze hebben echt regelmatig ruzie,
ik word er gek van, en dan moet mama huilen,
in het begin toen ik nog klein was vond ik het vreselijk als mama huilde, ze was mijn grote voorbeeld.
maar nu ben ik het al gewoon, je word er zo gevoelloos van.
het gebeurt zo vaak dat het een gewoonte is geworden. (niet dat mama iedere dag weent ofzo maar toch...)

er zijn ook veel tijden dat het goed gaat tussen mama en papa, maar de tijden dat ze ruzie maken (erg om te zeggen dat weet ik) maar heb ik liever dat ze uit elkaar gaan,
als ze ruziƫn word mama zo ongelukkig en papa gefrustreerd, daar heeft niemand toch wat aan of wel?
ik ben iemand die op zoek gaat naar liedjes die mijn situatie beschrijven: because of you

zit je in dezelfde situatie of heb je ook zo iets meegemaakt (bij jezelf of bij een vriendin) en je wilt er iets over kwijt: liz.vdh@hotmail.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten