vrijdag 28 juni 2013

vertrouwen van wie ik het meest nodig heb (blog 15)

hey, hey
ik heb gisteren mijn rapport gekregen: een A rapport.
(eigenlijk zou ik B krijgen want ik was gebuisd op wiskunde -> 49,5% )
maar ze hebben mij toch nog een kans gegeven om volgend jaar te bewijzen dat ik 5 uur wiskunde (wetenschappen talen) aan kan.
ik ben namelijk ook van plan om mij volgend jaar voor 200% in te zetten.
maar mijn ouders vertrouwen het niet ze willen dat ik een andere richting ga doen.
maar ik wil het niet, ik weet dat ik het aankan alleen het laatste trimester was een ramp.
mijn titularis heeft vertrouwen in mij, mijn vriendinnen, en ik heb zelfs voor de verandering vertrouwen in mezelf.
alleen van de mensen van wie ik het vertrouwen het meest nodig heb, krijg ik er geen.
ik haat de relatie met mijn ouders.
ik heb met ze gepraat maar ze willen niet luisteren.
wat moet ik doen?

liz.vdh@hotmail.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten