zondag 23 juni 2013

het goede of het slechte pad (blog 10)

hey hey,
ik weet niet meer wat te doen,
mijn ouders hebben me opgevoed als een lief, sociaal, vriendelijk meisje,
die zich aan de regels en wetten houd, zodat ik zo perfect mogelijk ben.
maar ik ben dat zo moe...
ik wil niet het goede voorbeeld zijn.
ik wil niet op mijn 15e volwassen zijn.
ik ben het zat om niets te mogen.
om perfect te moeten zijn.
altijd goede punten op school te moeten halen...
wat dan ook
ik ben het zat!
door mij zo streng op te voeden, wil ik net het tegengestelde doen...
ik wil uitgaan met vrienden, af en toe eens een sigaret roken, afvallen...
ik wil gewoon mezelf zijn en dat ben ik echt niet op dit moment tegenover mijn ouders en eigenlijk tegenover iedereen.
langs de ene kant wil ik mijn ouders niet teleurstellen.
maar langs de andere kant wil ik 'jong geweest zijn' en plezier gemaakt hebben...
het goede of het slechte pad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten