zaterdag 15 juni 2013

leef je leven (bericht 3)

dit is een prachtige mail die ik heb ontvangen van een een meisje met het motto 'leef je leven'

Hej iedereen,
ik wil me even tot iedereen richten hier, het iedereen duidelijk maken!
Jullie allemaal zijn het meer dan waard om je leven te leven!
Nee, niemand heeft hier gefaald, kijk naar waar je nu staat, hoe oud je bent, hoe lang je al geleefd hebt en in die tijd heb jij mensen gelukkig gemaakt! Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die van je houden en je nooit meer kwijt willen! Alsjeblieft, spring voorzichtig met je leven om!
Stop snijden, voordat het je leven verprutst!
Ik weet waarover ik spreek, ik ben 'afgekickt' van het snijden en ik hoop hier andere mensen ook mee te motiveren proberen af te kicken of vol te houden! Het is een lang en moeilijk gevecht, maar het is zeker de moeite waard ermee te stoppen en nooit meer te herbeginnen! Als de littekens nu al zo erg zijn dat je niet met korte mauwen rond durft lopen op school... Ik weet dat er altijd wel een reden is hiervoor, maar alsjeblieft, stop ermee! Praat erover met vrienden, schrijf alles op wat je voelt, koop een bokszak, reageer je af op iets of neem elke keer dat je jezelf wilt snijden een koude douche! Er is hoop en dat voor iedereen! Iedereen kan stoppen!
Je bent het waard, het leven is JOU waard!
Vergeet dat nooit, je hebt de grootste gevechten al gewonnen, je kan nog verder zetten met de mensen die van je houden, de mensen om je heen! Ga ervoor, maak plezier, maak van je leven wat je wil!
Don't follow your dreams, Chase them!
En weet, je kan altijd ergens terecht, wat er ook is! er zijn zoveel mensen die graag naar je verhaal luisteren, je vrienden, die willen ook naar je luisteren, je ouders, je broers of zussen en iedereen houdt van je. Hoe jij de wereld ook ziet, het is jouw wereld, jouw leven en je bent gemaakt om die te leven, je hebt het volste recht om gelukkig te zijn!
Voor al die dat geen hoop meer hebben, alsjeblieft, vecht verder, want ja, wij houden van je!

bedankt voor dit bericht echt waar ik denk dat je veel jongeren kunt inspireren.
groetjes Liz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten