zaterdag 15 juni 2013

je bent niet alleen (blog 1)


hallo ik ben Liz,
bijna 15 jaar uit Limburg,
ik heb de laatste tijd nogal wat meegemaakt,
en mij leek het misschien wel een goed idee om mijn ervaringen te delen met jullie via deze blog.
zo kunnen mensen die met hetzelfde probleem zitten of vroeger gehad hebben er misschien tips en begrip uithalen.
ik ben dus vanplan om over verschillende onderwerpen een bericht te maken met mijn ervaring en tips. het kunnen wel 'zwaarwegende' onderwerpen zijn. bv. pesten, automutilatie, eetstoornissen, zelfmoord, mishandeling maar ook onderwerpen zoals liefdesverdriet komen aanbod.
mijn motto is 'je bent niet alleen' daar moet je goed aan denken! al lijkt het of iedereen tegen je is.
natuurlijk gaat deze blog niet alleen over zulke onderwerpen maar ook leuke dingen verliefdheid en alles wat daar bij komt kijken.
ik zou jullie ook willen vragen, als je een probleem hebt, je bent slachtoffer van een van deze (of andere) onderwerpen, je hebt zelf nog tips voor de lezers of je hebt opmerkingen over deze blog, en je wilt het graag kwijt... stuur me dan een mail Liz.vdh@hotmail.be
en ik zal je proberen te helpen. zet er ook bij of het gepubliceert mag worden of niet. (annoniem natuurlijk)
groetjesss Liz



Geen opmerkingen:

Een reactie posten